woensdag 4 april 2012

jamie en wonen

's Morgens kan ik genieten van een kopje koffie met de krant of een tijdschrift. Eventjes "zen" voordat mijn koters vragen: "Mama mag ik schilderen, stempelen, gaan we cupcakes maken, ga je de zandbak open doen....
Deze morgen stond er op tafel een boeketje gele tulpen in een nieuwe kan. Ik vind het altijd aangenaam als er verse bloemen zijn in huis. Toen ik in de winkel deze kan zag was ik onmiddellijk verkocht.




Wil je ook zo'n kan rep je dan naar een Delhaize. Heb je ergens in je handtas nog een bon van €5 dan is die helemaal van jou!
Nog veel bonnen zitten? Geen zorg, er is een hele assortiment van Jamie Oliver.

genieten!

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad een mooie! En nu naar delhaize! ;-)
    ( ik bekijk die aanbiedingen eigenlijk bijna nooit en wissel die bonnen gewoon in voor mijn aankopen, vanaf nu ga ik toch eerst een kijken wat voor moois ik ervoor kan krijgen!)

    BeantwoordenVerwijderen