donderdag 7 juli 2011

Olé Olé

Tassen kan je nooit genoeg hebben en zeker niet als het zomer is! Ik was dan ook onmiddellijk verkocht aan de Spaanse tas van Mme Zsazsa. De handleiding is super en alles verliep vlot. De armsgaten heb ik vergroot omdat 'k graag een tas over m'n schouders smijt en zeker als mijn mini's mee zijn.
De buitenstof was een kussensloop die ik gevonden had in de kringloopwinkel voor maar 75 cent.



De binnenkant werd voorzien van een zakje en een groen polkadotstofje.


11 opmerkingen:

  1. Leuk !!
    ja mme zsazsa ! is een topmadam in patroontjes en vanalles ! (ik weet het ! :p

    groetjes
    Marie

    ps ! gij hebt ook een kei onweis gaaf ontzettend cool blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, wat een schatje! (Voor zover je dat van een tas kan zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuke tas! Het stofje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! als ik die tas zie lopen zal ik ze herkennen en dan kom ik goeiedag zeggen (aan de draagster hé, anders zou dat nogal dwaas overkomen)! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie tas! altijd leuk als je met kringloopstofjes kan werken he :-)

    BeantwoordenVerwijderen