woensdag 16 maart 2011

Birthday party dress

Het patroon lag hier al een tijd te wachten. Ik durfde er niet goed aan te beginnen want het heeft drie scharen! In mijn laatste naailes profiteerde ik ervan om nog wat uitleg te vragen. Het is eigenlijk niet zo'n moeilijk patroon alleen maar hoe je die plooitjes vooraan moet maken, is niet duidelijk uitgelegd. Ook de naaijuf moest haar kopje breken! De plooien zijn niet identiek als op het patroon. Ofwel had ik stof over of te kort. Dus op gevoel dan maar. Het resultaat mag er zijn.




De achterkant moest voorzien worden van knoopsgaten maar dat zag ik niet meer zitten. Ik heb er drukknopen opgezet. De juiste naam weet ik niet meer maar het zijn drukknopen waar je de stof nog kan zien.




Stof: Vermiljoen
Patroon: Oliver +S

5 opmerkingen:

  1. SUPERMOOI! Knap werk, hoor!
    Heb hier ook nog een Oliver+S liggen waar ik nog niet aan begonnen ben ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, uw behang! Oh, uw dochter! Oh, het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! en zo een schattige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er zitten foutjes in het patroontje waardoor het niet klopt ;-) het ligt dus zeker niet aan jou of de juf dat het eerst niet overeenkomt

    BeantwoordenVerwijderen